Servere Servere

Întrebări Frecvente

1. Ce configurații hardware folosiți?

Servere DELL cu Intel Xeon personalizate cu unități SSD în RAID1 sau RAID10 hot-swappable.

2. Cum funcționează facturarea ?

Toate serviciile noastre sunt preplătite, fară obligați și făra contact. Anulezi serviciul oricând dorești.

3. Puteți oferi un plan personalizat ?

Sigur! Insă trebuie să ne contactați și să specificați cerințele dvs. iar echipa noastră vă va contacta cu oferta.

4. Ce metode de plată acceptați ?

Acceptăm VISA și MasterCard plata cu cardul de credit / debit, PayPal, Bitcoin și transfer bancar.

5. Ce garanție am, dacă nu sunt mulțumit ?

Oferim o garanție de restituire a banilor de șapte zile. Dacă serviciul nostru nu corespunde așteptărilor dvs., pur și simplu contactați-ne în termen de șapte zile de la înscriere și solicitați o rambursare. Dacă comandați o licență de software, rambursarea nu este valabilă și pentru licențe.

6. Cine este responsabil de administrarea serverului ?

Dacă în pachetul dvs NU ați optat și pentru un pachet de management atunci clientul iși administrează serverul, însa dacă aveți nevoie de ajutor și timpul ne permite vă ajutăm cu drag.

7. Ce limitări am la server ?

În afară de resursele hardware ale serverului tău, te rugăm să respecţi limitele de utilizare rezonabilă a conectivităţii la Internet. Costurile planurilor de servere au fost construite luându-se în calcul gradul mediu de utilizare a conectivităţii.

8. Care este nivelul de control pe care îl am ?

Îţi oferim acces full root, access la panou control al serverului vps. Pe lângă aceasta, îţi putem oferi posibilitatea să dai remote reset indiferent de starea sistemului de operare cât şi instalarea/reinstalarea remote la serverele dedicate.

9. Cât timp dureaza activarea unui server ?

Activarea unui server se face automat după înregistrarea plăţii. Odată activat, vei primi un email care va conţine toate datele necesare pentru administrarea acestuia.

10. Vreau să trec la un pachet superior sau sa aloc anumite resurse, cum fac ?

Din contul tău de client, selectezi serviciul dorit, dai click pe tab-ul Acţiuni de management şi alegi opţiunea Aplică upgrade sau downgrade pachetului. P



Dacă aveți întrebări nu ezitați să ne contactați.